Vlastní tvorba
UOL - Účetnictví on-line
Podnikejte v klidu
- Venkovní
- 2178
Klient | Účetnictví on-line |
---|---|
Značka | UOL - Účetnictví on-line |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Firma Jany Jáčové a Bohuslava Blína Účetnictví on-line spustila svou vůbec první reklamní kampaň. Firma funguje od roku 2004, nabízí kompletní vedení účetnictví včetně zpracování mezd, personalistiky a daňového poradenství menším a středním subjektům i fyzickým osobám, teď v listopadu 2016 zacílila prostřednictvím venkovních ploch. "Primárním cílem kampaně je zejména podpora značky UOL. Proto byly jako nejvhodnější médium vybrány billboardy, které umožňují poměrně rychle zasáhnout cílové skupiny ve vybraném regionu. V kampani jsme se zaměřili na spádovou oblast Prahy 5 a hlavní tahy do Prahy," přibližuje spolumajitelka a ředitelka firmy Jáčová.
Komentáře