upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

UPC
Nuda zabíjí

Klient UPC ČR
Značka UPC
Obor Média, vydavatelství, marketing

Poskytovatel internetového připojení UPC představil v pondělí 31. srpna nové internetové tarify o rychlosti 100, 200 a 300 Mb/s. Současně spouští od 1. září i novou kampaň s hlavními animovanými hrdiny Oopsáky. Ti apelují na "nezbytnost rychlého internetu v životě mladých lidí".

Kampaň je postavena na myšlence, že Nuda zabíjí, a "nedává tak smysl přicházet o život čekáním u pomalého internetu nebo sledováním nudných televizních pořadů". Oopsáci nemluví, vydávají pouze citoslovce oops, ale celou kampaň doprovází sdělení typu Nenechte se zabíjet nudou, Když se nudíte, přicházíte o život nebo Neustále zrychlujeme, abyste nepřicházeli o život čekáním. Připravila ji agentura Ogilvy & Mather a klade důraz na využití sociálních médií, především Facebooku a Youtube a dále internetových serverů, kde UPC plánuje propagaci konceptu za využití hashtagu #Oopsaci. V televizi se pak kampaň bude promovat především prostřednictvím TV programů pro mladé. Počítá se rovněž s tištěnou inzercí, vklady nebo využitím ambientních médií a PR.

"Na facebookovém profilu UPC a kanálu na Youtube budeme jednotlivé části kampaně představovat s předstihem formou online videí nebo soutěží pro fanoušky a našezákazníky. Celkově se můžete těšit na více než 10 videoexekucí s tím, že odvážnější najdete na internetu a sociálních sítích. Do televize nám je bohužel nepustily," tvrdí Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci UPC.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy