upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Arkadia

Usspa
Můj svět, moje spa

Můj svět, moje spa
Klient Usspa
Značka Usspa
Obor Komerční služby veřejnosti

Výrobce vířivek Usspa spouští podzimní kampaň se sloganem Můj svět, moje spa. Kampaň poběží v září a v říjnu na venkovních plochách, na internetu a v tisku. Vytvořila ji brněnská reklamní agentura Arkadia. 

Usspa poprvé využila ve své venkovní reklamě i teasery, nesoucí slogan Existuje svět, kde zpomalit je příjemné. Ty se objevily na bilboardech 1. září, o dva týdny později by se měly objevit také na internetu v podobě bannerů Existuje svět, kde být offline je příjemné.  Hlavní sdělení se má představit v říjnu v tisku, na bannerech, videích, na speciální landing page a na dvou LED obrazovkách v Praze. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy