Arkadia
Usspa
Můj svět, moje spa
- Venkovní
- 1529
Klient | Usspa |
---|---|
Značka | Usspa |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Výrobce vířivek Usspa spouští podzimní kampaň se sloganem Můj svět, moje spa. Kampaň poběží v září a v říjnu na venkovních plochách, na internetu a v tisku. Vytvořila ji brněnská reklamní agentura Arkadia.
Usspa poprvé využila ve své venkovní reklamě i teasery, nesoucí slogan Existuje svět, kde zpomalit je příjemné. Ty se objevily na bilboardech 1. září, o dva týdny později by se měly objevit také na internetu v podobě bannerů Existuje svět, kde být offline je příjemné. Hlavní sdělení se má představit v říjnu v tisku, na bannerech, videích, na speciální landing page a na dvou LED obrazovkách v Praze.
Komentáře