Konektor
Usspa
Proti proudu
- Venkovní
- 977
Klient | Usspa |
---|---|
Značka | Usspa |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Výrobce českých vířivek Usspa odstartoval v dubnu kampaň na podporu celoročního plavání v termálních bazénech s protiproudem. Autorem kampaně je agentura Konektor. "Kampaň zpracovává výhody produktu, ale přenáší je emotivním způsobem," tvrdí kreativní ředitel Martin Charvát. Zmíněnými výhodami mají být oproti klasickým bazénům celoročně teplá voda, protiproud a chytré technologie zaměřené na ovládání bazénu.
Kampaň zahrnuje billboardy a speciální out-of-home plochy, online bannery, tisk a nově i rádio. "Dostatečné vizibility dosahujeme díky vybraným prémiovým outdoorovým plochám. V online části a v tisku komunikujeme jednotlivé výhody. Rádio jsme zvolili jako doplňkové médium pro širší zásah kampaně." dodává Charvát.
Usspa také získala v březnu mezinárodní ocenění za design Red Dot. Podle ředitelky a spolumajitelky Usspa Kateřiny Kadlecové investuje firma nejvíc právě do designu a vývoje nových technologií.
Komentáře