Arkadia
USSPA
To nejlepší je pod hladinou
- Venkovní
- 943
Klient | USSPA |
---|---|
Značka | USSPA |
Obor | Nábytek, domácnost, kancelář |
Výrobce vířivek a bazénů USSPA spustil 1. října podzimní kampaň, která se zaměřuje na prémiové vířivky vyráběné a servisované v rodinném závodu v Česku. Kampaň chce ukázat, že ačkoli kvalitní spa může zaujmout už na první pohled, to nejlepší čeká na majitele při užívání – to nejlepší je pod hladinou. Kampaň vytvořená reklamní agenturou Arkadia zahrnuje zejména výkonnostní online, venkovní plochy, bigboardy, citylighty a print. Online část kampaně zajišťuje agentura Dobrý web.
Kampaň začala teaserem spuštěným v polovině září, který zákazníkům naznačuje příchod hlavní části sdělení a směřuje na nově vytvořenou landing page. Zde zákazník najde kontakty pro objednání katalogů a pro návštěvu showroomů. Tyto dva úkoly si vytyčila i právě se rozbíhající hlavní část kampaně – povzbudit zákazníky k objednání katalogů a k seznámení s produkty samotnými v showroomu.
Podzimní marketingovou akci firma podporuje i obchodními aktivitami. Jako doplněk k online kampani se zákazníci potkají s novými vizuály i v časopisech o bydlení. V online prostředí se od poloviny do konce listopadu objeví i doběhová minikampaň, která představí vířivky jako dárek využitelný pro celou rodinu.
Komentáře