Publicis Praha
Vaxigrip
Očkování proti chřipce
- Televize
- 2563
Klient | Sanofi Pasteur |
---|---|
Značka | Vaxigrip |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Režisér | Tomáš Mašín |
Svou první českou televizní kampaň na chřipkovou vakcínu Vaxigrip spustila farmaceutická společnost Sanofi Pasteur, divize vakcín skupiny Sanofi. Spot na očkování proti chřipce Vaxigrip poběží až do konce října na kanálech skupiny Nova. Kampaň cílí na osoby se zvýšeným rizikem onemocnění chřipkou, tedy na seniory od 65 let a na chronicky nemocné pacienty.
Kreativní podobu kampaně navrhla agentura Publicis, režii a produkci zajistil Tomáš Mašín. "Spot je lifestylový. Nechtěli jsme se zaměřit pouze na samotné onemocnění. Spíš jsme vyzdvihli očkování jako prevenci chřipky," tvrdí produktová manažerka Sanofi Pasteur Petra Cotte. "Trh vakcín se od trhu volně prodejných léků liší, a tomu se muselo přizpůsobit i zpracování spotů. Přestože televizní kampaň cílí na běžnou laickou populaci, těmi nejdůležitějšími jsou pro očkování proti chřipce praktičtí lékaři. Právě oni totiž mají vliv na pacienty a vakcínu aplikují. Naše reklama by jim měla pomoci v komunikaci s pacienty tím, že dostane očkování proti chřipce a základní informace o něm do všeobecného povědomí," dodává manažerka.
Komentáře