upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Svoboda zvířat
Ve své kůži / Patricie Solaříková, Jana Plodková a další

Ve své kůži / Patricie Solaříková, Jana Plodková a další
Klient Svoboda zvířat
Značka Svoboda zvířat
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Fotograf/ka Tomáš Beran
Web http://vesvekuzi.com

Agentura Leo Burnett připravila pro neziskovou organizaci Svoboda zvířat kampaň, kterou má zvýšit povědomí o existenci a fungování kožešinových farem a přimět veřejnost vyjádřit se k této problematice. Stojí na myšlence, proč by lidé měli nosit kožichy, za které jiní zaplatí svým životem, když je lepší zůstat ve své kůži. S tímto obratem se v kampani pracuje doslova. Na sociálních sítích je pak veřejnost vyzývána ke sdílení hashtagu #vesvekuzi skutečně na vlastní kůži.

Do hlavní části komunikace se před projednáváním zákona v poslanecké sněmovně zapojilo sedm známých lidí (Bára Hrzánová, Patricie Solaříková, Jana Plodková, Jakub Žáček, Alžběta Trojanová a Andrea a Mikoláš Růžičkovi), které zákaz kožešinových farem podporují. Jejich prohlášení tvořila měsíční kampaň na Facebooku, která byla podpořena vizuály v printu a na venkovních nosičích. Vzniklo tak šest motivů – každý se vyfotil s hashtagem #vesvekuzi na svém těle a s živým polárním lišákem Amundsenem v náručí. Fotografoval Tomáš Beran z produkce 4D Photo.

Během jednoho měsíce překročil počet podpisů petice 45.000, na Instagramu se s hashtagem #vesvekuzi vyfotilo přes 400 uživatelů, microsite věnovanou kampani navštívilo bezmála 30.000 lidí, téměř 700.000 uživatelů Facebooku vidělo kampaňové příspěvky bez jakékoliv mediální podpory a online výzva poslancům má více než 15.000 podpisů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy