Media Age
Veletrhy Brno
Brno - veletržní město
- Venkovní
- 688
Klient | Veletrhy Brno |
---|---|
Značka | Veletrhy Brno |
Obor | Různé |
Veletrhy Brno v nové regionální kampani připomínají význam výstaviště a veletržního byznysu pro prosperitu města. Pomocí přirovnání upozorňují na to, kolik pracovních míst veletrhy vytváří a kolik lidí do Brna přilákají. Kampaň poběží v několika vlnách, nyní se objevuje online a v tisku formou inzerce, využívá také venkovních nosičů. Zaměřena je výhradně regionálně, cílí na Brno a blízké okolí.
Obsah kampaně je inspirován daty ze studie přínosů veletržní činnosti, kterou zpracovala poradenská společnost Cyrrus na základě ekonomických ukazatelů za rok 2016. Vzhledem k regionálnímu zaměření jsou jednotlivá data přepočítána na typické brněnské fenomény - hokejový klub Kometa Brno, piva alias škopky, nebo "šaliny".
Komentáře