upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Hullabaloo

Electro World
Vyměňte, přestaňte

Klient Electro World
Značka Electro World
Obor Spotřební elektronika pro domácnost

Prodejce spotřební elektroniky Electro World spustila novou komunikační kampaň s cílem představit zákazníkům svou věrnostní kartu. První vlna kampaně poběží do ledna 2016 a objeví se v tištěných a outdoorových médiích a také v televizním vysílání a na internetu.  

Kampaň navazuje a novou obchodní a komunikační strategii Electro Worldu, která se připravovala devět měsíců. Jejím smyslem je upozornit zákazníky, že pokud se stanou držiteli věrnostní karty, získají zdarma balíček výhod. „Při rozhodování, které služby v rámci věrností karty zákazníkům nabízet, jsme se inspirovali požadavky samotných zákazníků, v zahraničí i našimi vlastními prodejci," tvrdí Emil Huraj, marketingový ředitel společnosti Electro World. (Mezi zmiňované výhody, které firma inzeruje v souvislosti s kartou, patří okamžitá výměna zboží v ceně do 1000 Kč, možnost vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu i při nákupu v kamenné prodejně a elektronická archivace účtenek.)

Autorem kreativního konceptu kampaně je agentura Hullabaloo, která ji připravila ve spolupráci s Profit Booster. V kampani vystupují skuteční zaměstnanci Electro World. Spot je nasazen v televizních stanicích Prima, Barrandov a Óčko. K vidění je také na firemním kanálu YouTube a facebookovém profilu společnosti Electro World.  

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy