upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor, Konektor Social, PR.Konektor

Via Bona
Umíme to už od dětství

Klient Nadace Via
Značka Via Bona
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Režisér Jakub Kohák

V úterý 1. září startuje kampaň s názvem Umíme to už od dětství, jejímž úkolem je podpořit ocenění Via Bona a upozornit na důležitost filantropie. Kampaň připravily zdarma agentury ze skupiny Konektor, ve spolupráci s týmem kreativců Remembership a režisérem Jakubem Kohákem.

„V letošním roce jsme navázali spolupráci s Českou televizí a Českým rozhlasem, díky nimž jsme získali v těchto médiích prostor pro prezentaci ocenění,“ říká Jiří Bárta, ředitel Nadace Via. Výsledkem spolupráce nadace s agenturami je integrovaná komunikační kampaň, která potrvá až do konce listopadu 2015. „Cílem kampaně je na několika naprosto všedních dětských příbězích ukázat, že nezištná pomoc nám byla kdysi naprosto přirozená a že stojí za to se k ní vrátit,“ tvrdí Martin Charvát, kreativní ředitel agentury Konektor.

Reklamní kampaň poběží celé září ve formě dvacetivteřinových televizních spotů ve všech kanálech České televize (vyjma ČT :D) a bude podpořena rozhlasovými spoty, které budou vysílat stanice Českého rozhlasu. Současně odstartuje i digitální a PR část kampaně. „Připravili jsme speciální microsite, kde budeme shromažďovat veškerý obsah ke kampani i samotné ocenění, prostřednictvím stránek také proběhne hlasování veřejnosti, z něhož vzejde vítěz jedné kategorie. Téma filantropie budeme komunikovat rovněž prostřednictvím Instagramu, Facebooku a dalších sociálních sítí,“ říká k digitální části kampaně Veronika Gréková, social media konsultant Konektoru Social. Digitální a PR část kampaně poběží až do konce listopadu letošního roku. V rámci PR aktivit se agentura PR.Konektor zaměří hlavně na osvětu spojenou s tématem filantropie a daru ze závěti, jež je jednou kategorií ocenění Via Bona, a komunikací samotné kampaně.

Osmnáctý ročník ocenění Via Bona, předávaných za filantropii firmám i jednotlivcům, proběhne v úterý 6. října. „Po slavnostním vyhlášení pak budeme pracovat hlavně s příběhy nominovaných a oceněných filantropů,“ uzavírá Marie Lafantová, PR konzultant PR.Konektoru. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy