Comtech
Vína z Moravy, vína z Čech
Naše vína mají zvuk
- Televize
- 3902
Klient | Vinařský fond |
---|---|
Značka | Vína z Moravy, vína z Čech |
Obor | Alkoholické nápoje |
Creative director | Petr Vlasák |
Vinařský fond spouští poprvé v historii samostatnou kampaň na domácí červená vína. Komunikaci v televizi, v tisku, v prodejnách i online má na starosti agentura Comtech. Ambasadorem fondu zůstává nadále Ondřej Brzobohatý, cílem kampaně je vzbudit diskusi nad faktem, že nejen bílá domácí vína mají svoji kvalitu.
Kampaň poběží od září do poloviny prosince. Propagace ve spojení s druhou řadou seriálu Vinaři na televizi Prima odstartovala 31. srpna s prvním dílem nové série. Plakáty s doporučením odrůdy najdete každý týden i v obchodních řetězcích.
Komentáře