upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Comtech

Vína z Moravy, vína z Čech
Naše vína mají zvuk

Naše vína mají zvuk
Klient Vinařský fond
Značka Vína z Moravy, vína z Čech
Obor Alkoholické nápoje
Creative director Petr Vlasák

Vinařský fond spouští poprvé v historii samostatnou kampaň na domácí červená vína. Komunikaci v televizi, v tisku, v prodejnách i online má na starosti agentura Comtech. Ambasadorem fondu zůstává nadále Ondřej Brzobohatý, cílem kampaně je vzbudit diskusi nad faktem, že nejen bílá domácí vína mají svoji kvalitu. 

Kampaň poběží od září do poloviny prosince. Propagace ve spojení s druhou řadou seriálu Vinaři na televizi Prima odstartovala 31. srpna s prvním dílem nové série. Plakáty s doporučením odrůdy najdete každý týden i v obchodních řetězcích.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy