Momentum
Vína z Moravy, vína z Čech
Na život jako víno
- Televize
- 3371
Klient | Vinařský fond |
---|---|
Značka | Vína z Moravy, vína z Čech |
Obor | Alkoholické nápoje |
Režisér | Jan Chramosta |
Account manager | Alexandr Stojcev |
Vinařský fond, marketingová organizace českých a moravských vinařů, spustil novou kampaň na červená vína, která je součástí jeho dlouhodobé komunikace propagující značku Vína z Moravy, vína z Čech. Kampaň vytvořila agentura Momentum ze skupiny McCann, v hlavní roli se opět objevuje Ondřej Brzobohatý Gregor, který v ní představuje moravská a česká červená vína jako doplněk jídel. Nový spot se natáčel letos v srpnu, oproti minulosti se v něm Brzobohatý objevuje ve větší společnosti. Spot režíroval Jan Chramosta, kameramanem byl Jan Baset Střítežský. Reklama běží v televizích skupin Nova, Prima, AT media a v televizi Barrandov. Kromě televize fond nasadí reklamu také vout-of-home médiích, na internetu a přímo v maloobchodech.
Kampaň na červená vína poběží do 20. října, pak na ni naváže podpora Svatomartinských vín, která má vyvrcholit na svátek svatého Martina 11. listopadu, tedy v den prvního otevírání letošního ročníku Svatomartinských vín. Nový spot vznikl ve dvacetivteřinové a desetivteřinové verzi.
Komentáře