Vlastní tvorba
Vinařství Mutěnice
Dobré víno pro dobré lidi!
- Venkovní
- 3142
Klient | FPD |
---|---|
Značka | Vinařství Mutěnice |
Obor | Alkoholické nápoje |
Vinařství Mutěnice, které je součástí vinařské skupiny investiční společnosti FPD, spustilo roční kampaň, v níž se jeho ambasadorkou stala zpěvačka Lucie Bílá. "Výběr Lucie Bílé coby tváře letošní kampaně byl naprosto jasný. Oslovuje většinovou populaci, které i my dodáváme víno za přístupné ceny," říká marketingový manažer Vinařství Mutěnice Tomáš Skopový.
Kampaň zajišťuje marketing vinařské skupiny inhouse. Její součástí je billboardová komunikace, která běží od letošního září a bude mít přesah až do roku 2017. Kampaň zahrnuje billboardy v Praze a v Brně, v Břeclavi a v Hodoníně a kolem dálničních tahů D1 a D2. Začátkem příštího roku by se měla rozběhnout digitální kampaň, která bude opět graficky navazovat na vizuál s Lucií Bílou. Její tvář také v současnosti doplňuje reklamní materiály vinařství v obchodních řetězcích a POS ve vybraných prodejnách. Jedna z linek komunikace má být podle zástupců Mutěnic zaměřena výhradně na B2B segment hotelů, restaurací a gastronomických provozů.
Aktuální kampaň s Lucií Bílou má podpořit novinky Vinařství Mutěnice pro podzimní trh, například pětilitrové skleněné soudky s vínem nebo 0,187l balení pro restaurační provozy.
Investiční skupinu FPD vlastní slovenský miliardář Anton Siekel, za segmentem vína stojí podle serveru iDnes.cz Siekelův společník a minoritní vlastník FPD Tomáš Šupa, který pomáhal budovat skupinu od jejího vzniku před deseti lety.
Komentáře