upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Vinařství Mutěnice
Dobré víno pro dobré lidi!

Dobré víno pro dobré lidi!
Klient FPD
Značka Vinařství Mutěnice
Obor Alkoholické nápoje

Vinařství Mutěnice, které je součástí vinařské skupiny investiční společnosti FPD, spustilo roční kampaň, v níž se jeho ambasadorkou stala zpěvačka Lucie Bílá. "Výběr Lucie Bílé coby tváře letošní kampaně byl naprosto jasný. Oslovuje většinovou populaci, které i my dodáváme víno za přístupné ceny," říká marketingový manažer Vinařství Mutěnice Tomáš Skopový.

Kampaň zajišťuje marketing vinařské skupiny inhouse. Její součástí je billboardová komunikace, která běží od letošního září a bude mít přesah až do roku 2017. Kampaň zahrnuje billboardy v Praze a v Brně, v Břeclavi a v Hodoníně a kolem dálničních tahů D1 a D2. Začátkem příštího roku by se měla rozběhnout digitální kampaň, která bude opět graficky navazovat na vizuál s Lucií Bílou. Její tvář také v současnosti doplňuje reklamní materiály vinařství v obchodních řetězcích a POS ve vybraných prodejnách. Jedna z linek komunikace má být podle zástupců Mutěnic zaměřena výhradně na B2B segment hotelů, restaurací a gastronomických provozů.

Aktuální kampaň s Lucií Bílou má podpořit novinky Vinařství Mutěnice pro podzimní trh, například pětilitrové skleněné soudky s vínem nebo 0,187l balení pro restaurační provozy.

Investiční skupinu FPD vlastní slovenský miliardář Anton Siekel, za segmentem vína stojí podle serveru iDnes.cz Siekelův společník a minoritní vlastník FPD Tomáš Šupa, který pomáhal budovat skupinu od jejího vzniku před deseti lety.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy