upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Saatchi & Saatchi

Visa
S kartou do srdce olympijských her

Klient Visa
Mediální agentura MEC Czech
Značka Visa
Obor Finanční služby

Producent platebních karet Visa spouští kampaň na podporu blížících se olympijských her v Rio de Janeiro. Soutěž, jejíž hlavní cenou je třikrát třítýdenní pobyt pro dvě osoby "přímo v srdci" olympijských her, poběží od 21. března do 30. dubna 2016. Zúčastnit se jí mohou ti, kdo v tomto období zaplatí kartou Visa a zaregistrují se na jejím webu. Do soutěže lze zaregistrovat platby u obchodníků i na internetu v Česku i v zahraničí.

Kampaň od agentury Saatchi & Saatchi poběží primárně v televizních stanicích Prima Group a ČT4 Sport a také v online kanálech a na sociálních sítích. Další aktivační kampaň chystá Visa přímo v průběhu olympiády.

Visa je podle svých zástupců výlučným sponzorem olympijských her z oblasti platebních služeb a také jedinou kartou, která je akceptovaná olympijskými hrami již od roku 1986. Partnerem paralympijských her je od roku 2002. Partnerství využívá k cílení na mladé lidi označované jako Millennials (mileniáni – generace dětí narozených zhruba mezi lety 1980 a 2000), kteří podle Visy věří, že sponzorství olympijských her má vliv na posílení image dané společnosti, a navíc jsou častěji nakloněni vyzkoušet produkty nebo služby těchto sponzorů. "Právě Millennials jsou nejčastěji otevřeni inovativním způsobům plateb a budou podle odhadů generovat do roku 2020 zhruba 30 % všech útrat," tvrdí Visa.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy