Hullabaloo
Vitana
Farmářské polévky
- Televize
- 2891
Klient | Vitana |
---|---|
Značka | Vitana |
Obor | Potraviny |
Produkce | Boogie Films |
Režisér | Dominik Miškovský |
Výrobce instantních potravin Vitana spouští marketingovou kampaň na podporu nové řady takzvaných Farmářských polévek. Ty propaguje především televizní spot, který běží od poloviny dubna ve stanicích TV Nova. Kratší verze spotu jsou pak připraveny pro online (Facebook, YouTube). Reklamu režíroval Dominik Miškovský a o produkci se postarala společnost Boogie Films. Součástí kampaně jsou POS materiály pro instore podporu. Celou kampaň připravila agentura Hullabaloo, PR má na starost agentura Havas PR.
Farmářské polévky byly uvedeny na český trh ve čtyřech variantách (bramboračka, čočková polévka, polévka s ovesnými vločkami a polévka s červenou čočkou) a v nových obalech s průhledným "okénkem" na přední straně, umožňujícím prohlédnout si obsah výrobku.
Nová kampaň přichází krátce poté, co Vitana uvedla na trh novou produktovou řadu příchuťových bojónů, rovněž v nových obalech.
Komentáře