Hullabaloo
Vitana
Rajská s masovými knedlíčky
- Televize
- 1480
Klient | Vitana |
---|---|
Značka | Vitana |
Obor | Potraviny |
Vitana, přední český výrobce polévek, omáček, směsí a dochucovadel, spouští novou reklamu na své pevnější a chutnější knedlíčky. Jako první uvádí na trh novou polévku Rajská s masovými knedlíčky. Kampaň poběží v televizi a v místě prodeje.
Reklamu natočil režisér Jakub Kohák. Ve spotu zaznívá melodie písně s původním názvem Láska, nebe, peklo, ráj, kterou v 80. letech nazpívala Jana Kratochvílová. Slova písně převeršoval pro účely reklamy Jiří Pleskot, kreativní ředitel Hullabaloo. Během natáčení se spotřebovalo 50 litrů knedlíčkové polévky.
Hullabaloo je nezávislá mezinárodní agentura se sídlem v Praze, která byla založena v roce 2008 založena třemi partnery Timem Hennessym, Martynem Coxem a Jiřím Pleskotem a od svého založení již pracovala pro klienty ve 20 různých zemích světa. V loňském roce k pražské agentuře přibyla i pobočka v Rusku Hullabaloo Moscow, jejímž hlavním úkolem je servisovat klienty na ruském trhu a v postsovětských zemích.
S Vitanou agentura Hullabaloo spolupracuje již od roku 2009 na aktivitách v oblasti ATL, BTL a digitálu. Z poslední doby jsou známé například její kampaně Vitana Natur (2012), Zatřes a upeč (2011) nebo bujóny Masox (2011).
Komentáře