upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Digital Brain

Vivantis
Dárky, které potěší

Klient Vivantis
Značka Vivantis
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Forleaf
Web https://www.vivantis.cz/vanoce-2017-darky-ktere-potesi/

Česká značka Vivantis, která je součástí Mall Group a specializuje se na prodej módy, parfémů, hodinek, kosmetiky a šperků přes e-shop, ve čtvrtek 26. října spouští v Česku a v pondělí 30. října na Slovensku novou reklamní kampaň. S kreativním konceptem přišla agentura Digital Brain, která pro Vivantis pracuje více než dva roky. Produkci měla na starost agentura Forleaf.

"V kampani využíváme leitmotiv šatny, který se v naší komunikaci prolíná dlouhodobě, aby lidé značku snadno rozpoznali. Hlavní myšlenka kampaně je postavená na klasických dárcích, které o Vánocích vždycky potěší," uvedla marketingová ředitelka Vivantisu Hana Hutlová. Kampaň bude využívat pouze online média s důrazem na YouTube. Do předvánoční kampaně budou zapojeni i fashion bloggeři a youtubeři, kteří pomohou tvořit vánoční obsah. Součástí kampaně je i landing page, kde bude probíhat vánoční soutěž.

Reklamní spoty jsou natočeny technikou stop motion, kdy je reálný objekt mezi jednotlivými snímky ručně upravován a posouván, aby animace vyvolala dojem spojitosti. "Vivantis na tuto techniku vsadil, aby jeho spoty diváky zaujaly a odlišily se i produkčně od jiných vánočních kampaní," uvedl Roman Zámečník, kreativní ředitel Digital Brain.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy