Digital Brain
Vivantis
Dárky, které potěší
- Online
- 1523
Klient | Vivantis |
---|---|
Značka | Vivantis |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Forleaf |
Web | https://www.vivantis.cz/vanoce-2017-darky-ktere-potesi/ |
Česká značka Vivantis, která je součástí Mall Group a specializuje se na prodej módy, parfémů, hodinek, kosmetiky a šperků přes e-shop, ve čtvrtek 26. října spouští v Česku a v pondělí 30. října na Slovensku novou reklamní kampaň. S kreativním konceptem přišla agentura Digital Brain, která pro Vivantis pracuje více než dva roky. Produkci měla na starost agentura Forleaf.
"V kampani využíváme leitmotiv šatny, který se v naší komunikaci prolíná dlouhodobě, aby lidé značku snadno rozpoznali. Hlavní myšlenka kampaně je postavená na klasických dárcích, které o Vánocích vždycky potěší," uvedla marketingová ředitelka Vivantisu Hana Hutlová. Kampaň bude využívat pouze online média s důrazem na YouTube. Do předvánoční kampaně budou zapojeni i fashion bloggeři a youtubeři, kteří pomohou tvořit vánoční obsah. Součástí kampaně je i landing page, kde bude probíhat vánoční soutěž.
Reklamní spoty jsou natočeny technikou stop motion, kdy je reálný objekt mezi jednotlivými snímky ručně upravován a posouván, aby animace vyvolala dojem spojitosti. "Vivantis na tuto techniku vsadil, aby jeho spoty diváky zaujaly a odlišily se i produkčně od jiných vánočních kampaní," uvedl Roman Zámečník, kreativní ředitel Digital Brain.
Komentáře