upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

JCDecaux

Vodafone
Eko-třída Tour

Eko-třída Tour
Klient Vodafone
Značka Vodafone

V rámci kampaně na ekologické hodnocení telefonů Eko-třídou, které zavedl loni v září, navštíví Vodafone během léta a podzimu řadu českých měst s mechovými city lighty a mobilní dobíjecí stanicí. Celá kampaň potrvá do konce podzimu a je podpořena interaktivním webem www.vodafone.cz/eko-trida, propagací na sociálních sítích a ATL kampaní.

Nástavbu ve tvaru mobilního telefonu pro Vodafone vytvořila společnost JCDecaux a její první stanoviště bylo v pražské ulici Na Příkopě. Při výrobě se použily netradiční materiály, třeba translucentní folie opatřená UV laminací, instalovaná na opálové sklo. Nejzajímavějším prvkem je umělý mech od norské společnosti Shishi. Část nástavby, která není pokryta mechem, je prosvětlena klasickým způsobem pomocí zářivek. Citylight vitrína se během srpna přesune z Prahy do Brna a Ostravy.

Současně bude v rámci Eko-třída Tour putovat po českých městech i mobilní kavárna z recyklovaného přepravního kontejneru ovládaná mobilním telefonem nebo dobíjecí stanice, která byla poprvé představena návštěvníkům mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech jako součást Vodafone pláže. Stanice s deseti uzamykatelnými skříňkami je schopná dobíjet současně až 40 telefonů. Zdrojem nabíjení jsou solární konektory, které v případě nepříznivého počasí nahrazuje elektrická energie. Během festivalu v Karlových Varech si návštěvníci dobíjeli přes 1.000 telefonů.

Eko-třída Tour putuje dále do Prahy, Plzně, Českých Budějovic, Ostravy, Brna, Zlína nebo Pardubic.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy