McCann
Vodafone
Karta se vším všudy
- Venkovní
- 2194
Klient | Vodafone |
---|---|
Značka | Vodafone |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Nová, tentokrát více produktově zaměřená kampaň Vodafonu, startuje 20. února v televizi, tisku a na venkovních nosičích a potrvá do konce dubna. Propaguje novou předplacenou „Kartu se vším všudy“ pomocí vizuálního stylu, který stojí na jednoduché grafice a využívá svěžích typografických prvků. Tato kampaň se bude z naší dosavadní komunikace spíše vymykat, uvádí Vodafone.
Speciálně pro novou produktovou řadu byl vytvořen maskot, který se objeví na obalech, a který reprezentuje bezstarostnost a nezávislost, jež karta svým majitelům přináší. Podoba maskota vychází z tvaru loga Vodafonu a vytvořila ji agentura Team Red.
Kampaň vyzdvihuje především sadu odměn v podobě volání, SMS a internetu zdarma, které získá každý uživatel za dobití v hodnotě 300 Kč. Kampaň pochází z dílny agentury McCann Digital a o její umístění v médiích se postará mediální agentura OMD.
Komentáře