upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Vodafone
Karta se vším všudy

Karta se vším všudy
Klient Vodafone
Značka Vodafone
Obor Komerční služby veřejnosti

Nová, tentokrát více produktově zaměřená kampaň Vodafonu, startuje 20. února v televizi, tisku a na venkovních nosičích a potrvá do konce dubna. Propaguje novou předplacenou „Kartu se vším všudy“ pomocí vizuálního stylu, který stojí na jednoduché grafice a využívá svěžích typografických prvků. Tato kampaň se bude z naší dosavadní komunikace spíše vymykat, uvádí Vodafone.

Speciálně pro novou produktovou řadu byl vytvořen maskot, který se objeví na obalech, a který reprezentuje bezstarostnost a nezávislost, jež karta svým majitelům přináší. Podoba maskota vychází z tvaru loga Vodafonu a vytvořila ji agentura Team Red.

Kampaň vyzdvihuje především sadu odměn v podobě volání, SMS a internetu zdarma, které získá každý uživatel za dobití v hodnotě 300 Kč. Kampaň pochází z dílny agentury McCann Digital a o její umístění v médiích se postará mediální agentura OMD.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy