McCann Prague
Vodafone
Milujte se a spojte se / Ondřej Sokol, Jiří Vyorálek
- Televize
- 6031
Klient | Vodafone |
---|---|
Mediální agentura | MEC Czech |
Značka | Vodafone |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Režisér | Vojtěch Kotek |
Vodafone spustil 15. listopadu novou celostátní kampaň Milujte se a spojte se, ve které oznámil vánoční nabídku pro své zákazníky. Tou je služba Social Pass jako dárek až do konce ledna. Dále začíná nabízet Video Pass a Music Pass, které rozšířují nabídku datování bez počítání. Kampaň se věnuje rodinnému tématu Vánoc, kdy si lidé chtějí užít pohodové chvíle se svými blízkými, odpustit si i staré křivdy a potkat se se ztracenými přáteli nebo příbuznými. Do rodiny, která v kampaních Vodafonu už třetím rokem figuruje, přichází bratr tatínka, strýc Karel, který byl kdysi nápadníkem maminky. Po zápletce při usmiřování se s tatínkem je přijat ke svátečnímu stolu.
Příběh rodiny ztvárnili Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová, novým hrdinou v roli strýce Karla je Ondřej Sokol. Televizní spot režíroval Vojtěch Kotek. Kampaň z dílny strategické kreativní agentury McCann Prague se objeví ode dneška prostřednictvím mediální agentury MEC Czech v televizi, v online médiích, tisku a na venkovních plochách. Hudbu vytvořil speciálně pro kampaň Viliam Béreš, Steve Walsh a Brad Stratton, název skladby je Home for Christmas, zpívá Jessie Wagner. Natáčení kampaně probíhalo v Praze a v Mělníku.
Komentáře