McCann
Vodafone
Návštěvníci / Odměna za věrnost
- Televize
- 6233
| Klient | Vodafone |
|---|---|
| Značka | Vodafone |
| Obor | Komerční služby veřejnosti |
| Produkce | Filmservice |
| Režisér | Tomáš Mašín |
| Art director | Jan Tamchyna |
| Creative director | Lars Killi |
| Copywriter | Štěpán Chaloupka, Ondřej Klíma |
| Account manager | Markéta Fajnorová, Lukáš Falta, Marianna Trnka Radosová |
V pondělí 19. srpna začíná nová kampaň Vodafonu zaměřená na komunikaci se zákazníky a odměny za věrnost pro zákazníky s předplacenou kartou. Kampaň se objeví v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji speciální microsite www.vodafone.cz/cml, na které Vodafone vyzývá zákazníky, aby mu sdělili, co by u něj chtěli zlepšit.
Vodafone v komunikaci pokračuje se seriálem Návštěvníci. Hlavními hrdiny kampaně jsou Josef Dvořák coby velitel mise Ing. Emil Karas, Lukáš Příkazský z Vinohradského divadla v roli technika Měchury, Pavel Richta v roli doktora Igora a Vanda Chaloupková v roli Sandry. Televizní spoty režíroval Tomáš Mašín.
První spot, ve kterém Návštěvníci přistanou na Zemi a CML (centrální mozek lidstva) vyzývá zákazníky, aby s ním komunikovali, se natáčel na nedostavěném úseku dálnice D8 u Lovosic. Spot zaměřený na odměny pro zákazníky s předplacenou kartou, který je ve znamení pouti, vznikal na Kolínském náměstí. V průběhu září Vodafone představí ještě třetí spot z této série.
Kreativu kampaně připravila agentura McCann, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Komentáře