upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Vodafone
Návštěvníci / Odměna za věrnost

Klient Vodafone
Značka Vodafone
Obor Komerční služby veřejnosti
Produkce Filmservice
Režisér Tomáš Mašín
Art director Jan Tamchyna
Creative director Lars Killi
Copywriter Štěpán Chaloupka, Ondřej Klíma
Account manager Markéta Fajnorová, Lukáš Falta, Marianna Trnka Radosová

V pondělí 19. srpna začíná nová kampaň Vodafonu zaměřená na komunikaci se zákazníky a odměny za věrnost pro zákazníky s předplacenou kartou.  Kampaň se objeví v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji speciální microsite www.vodafone.cz/cml, na které Vodafone vyzývá zákazníky, aby mu sdělili, co by u něj chtěli zlepšit.

Vodafone v komunikaci pokračuje se seriálem Návštěvníci. Hlavními hrdiny kampaně jsou Josef Dvořák coby velitel mise Ing. Emil Karas, Lukáš Příkazský z Vinohradského divadla v roli technika Měchury, Pavel Richta v roli doktora Igora a Vanda Chaloupková v roli Sandry. Televizní spoty režíroval Tomáš Mašín.

První spot, ve kterém Návštěvníci přistanou na Zemi a CML (centrální mozek lidstva) vyzývá zákazníky, aby s ním komunikovali, se natáčel na nedostavěném úseku dálnice D8 u Lovosic. Spot zaměřený na odměny pro zákazníky s předplacenou kartou, který je ve znamení pouti, vznikal na Kolínském náměstí. V průběhu září Vodafone představí ještě třetí spot z této série.

Kreativu kampaně připravila agentura McCann, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy