McCann
Vodafone
Nečekám, žiju
- Online
- 2933
Klient | Vodafone |
---|---|
Značka | Vodafone |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Vodafone novou reklamní kampaň pro mladé, která nese motto Nečekám, žiju. Kampaň má za cíl ukázat, že s Tarifem 26 a Kartou 26 mladí už "nemusí na nic čekat, nemusí lovit wi-fi, ani prozvánět rodiče - mohou dělat, co je baví, kdy je napadne". Kampaň připravily agentury McCann Prague a Boomerang Publishing.
Součástí kampaně, která poběží od 17. srpna do 15. listopadu, bude i soutěž o telefony Huawei P8 a Samsung Galaxy a eventy na vysokých školách. Informace o nabídce a souvisejících aktivitách budou od 17. srpna také na microsite. Soutěž poběží po celou dobu kampaně a zúčastnit se jí může každá fyzická osoba starší 15 let, která na svůj instagramový profil nasdílí fotografii a označí ji hashtagem #necekamziju. O ten nejkreativnější a esteticky nejlépe zpracovaný příspěvek se bude soutěžit v několika kolech. Výherce každého kola vybere tříčlenná porota.
Kromě běžných soutěžních kol, která se budou shodovat s kalendářními týdny, budou vyhlašována i kola mimořádná. Během nich budou moci soutěžící nasdílet příspěvek podle soutěžního úkolu zadaného Vodafonem na jeho facebookový profil. Na soutěži budou podle zástupců firmy spolupracovat i zmámí YouTubeři a Instagramisti, Vodafone ale neuvedl jejich jména.
Komentáře