McCann
Vodafone
Přestávka / Štěňata
- Televize
- 2891
Klient | Vodafone |
---|---|
Značka | Vodafone |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Art director | Jan Tamchyna |
Creative director | Martin Paur |
Copywriter | Štěpán Chaloupka, Ondřej Klíma |
Hudba | Jan Čechtický |
Režisér | Petr Hojda |
Mobilní operátor Vodafone spustil v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích reklamní kampaň, jíž propaguje své nové, výrazně zlevněné tarify, které uvedl po konkurenční Telefónice. Ta svou „revoluční“ kampaň dlouze plánovala, Vodafone – stejně jako T-Mobile – musel reagovat rychle. Sám uvádí, že kampaň vznikla „v rekordním čase – v řádu několika dní“. O její umístění v médiích se stará agentura OMD.
V kampani propagující dva nedávno představené tarify Neomezené volání v síti a Neomezené volání do všech sítí se představuje remake televizní přestávky známé z 80. let z Československé televize. Spoty zachovávají typické prvky původních vysílacích přestávek včetně hudby a vyroben byl ve třech různých provedeních – s koťaty, štěňaty a králíky.
Komentáře