upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Vodafone
Přestávka / Štěňata

Klient Vodafone
Značka Vodafone
Obor Komerční služby veřejnosti
Art director Jan Tamchyna
Creative director Martin Paur
Copywriter Štěpán Chaloupka, Ondřej Klíma
Hudba Jan Čechtický
Režisér Petr Hojda

Mobilní operátor Vodafone spustil v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích reklamní kampaň, jíž propaguje své nové, výrazně zlevněné tarify, které uvedl po konkurenční Telefónice. Ta svou „revoluční“ kampaň dlouze plánovala, Vodafone – stejně jako T-Mobile – musel reagovat rychle. Sám uvádí, že kampaň vznikla „v rekordním čase – v řádu několika dní“. O její umístění v médiích se stará agentura OMD.

V kampani propagující dva nedávno představené tarify Neomezené volání v síti a Neomezené volání do všech sítí se představuje remake televizní přestávky známé z 80. let z Československé televize. Spoty zachovávají typické prvky původních vysílacích přestávek včetně hudby a vyroben byl ve třech různých provedeních – s koťaty, štěňaty a králíky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy