McCann
Vodafone
Turbo internet - Ratměřice to rozjely (à la Jean-Claude van Damme)
- Televize
- 7012
Klient | Vodafone |
---|---|
Mediální agentura | OMD |
Značka | Vodafone |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Vodafone pokrývá další regiony v Jihočeském, Pardubickém, Středočeském, Ústeckém kraji a v kraji Vysočina připojením 3G a LTE (momentálně je pro 78 % populace České republiky, respektive 44 % jejího území) a spouští od 24. února novou kampaň k jeho podpoře. Vodafone v kampani od agentury McCann kopíruje populární reklamu Volva s Jean-Claude van Dammem včetně hudebního doprovodu od Enyi či klip Miley Cyrus.
Kampaň chce ukázat, že Vodafone postupně pokrývá rychlým Turbo Internetem téměř každý kout Česka. Kampaň se odehrává v reálné obci – v Ratměřicích. Hlavními hrdinkami jsou dámy, které internet inspiruje k mnoha novým činnostem. Díky tomu je jejich život na venkově pestřejší.
V kampani vystupují i skuteční obyvatelé Ratměřic – například místní starosta Viktor Liška a farmář Christopher Robertson, který mimo jiné v Praze úspěšně provozuje dva obchody. Obyvatelé Ratměřic vytvořili komparz v hlavních spotech. V obci Vodafone plánuje v budoucnu realizovat i další aktivity na podporu Turbo internetu.
Kampaň se objeví v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.
Komentáře