McCann
Vodafone Red+
Probuďte se
- Online
- 5190
Klient | Vodafone |
---|---|
Mediální agentura | MEC Czech |
Značka | Vodafone Red+ |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Savage |
Režisér | Vojtěch Kotek |
Vodafone spouští novou kampaň se svou rodinkou. Kampaň tentokrát podporuje rodinný tarif Red+ s Wi-Fi sítí na doma i na chatu zdarma. Děj nového spotu se odehrává v hudebním klubu, kde tatínek překvapí rodinu svým vystoupením s kapelou, čímž si získá respekt a obdiv dětí. Točilo se v pražském klubu Futurum, spot režíroval Vojta Kotek v produkci Savage. Hlavním claimem kampaně je Probuďte, co je ve vás. Naše síť vás jistí.
Kampaň běží od pátku 8. dubna a postupně se objeví v televizi, v tisku, na internetu, venkovních nosičích a v retailu. Na internetu ji podpoří mimo jiné speciální videoobsah. Takzvané 360° video má zprostředkovat autentický zážitek z koncertu. Video vzniklo při natáčení aktuální kampaně.
Vodafone je tak už druhým zadavatelem během jednoho týdne, který tuto technologii využil. Začátkem tohoto týdne totiž odstartoval podobně koncipovanou kampaň (nasazení klasického spotu v kombinaci s 360° videem "ze zákulisí") také pivovar Heineken pro svou značku Krušovice.
Vodafone navíc navázal v rámci nové kampaně spolupráci s českým youtuberem vystupujícím pod přezdívkou NejFake. Ten se zatím objevil v samotném televizním spotu, a navíc nasadil na internet backstage a 'making of' materiály. Spolupráce s NejFakem bude pokračovat během celého trvání kampaně.
Kreativu kampaně připravila agentura McCann Red, o umístění v médiích se stará mediální agentura MEC Czech.
Komentáře