upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

Vodafone
Řekni to GIFem

Řekni to GIFem
Klient Vodafone
Značka Vodafone
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Web https://www.reknitogifem.cz

Vodafone navazuje na současný trend komunikace pomocí GIFů a přináší nástroj Řekni to GIFemExperimentální projekt přeloží jakoukoli větu do jednoho GIFu, složeného z několika různých GIFů, které jsou párovány se smyslem jednotlivých slov. Každý uživatel tak po napsání věty dostane jedinečný GIF, který reprezentuje jeho větu.

Jednotlivé GIFy pocházejí z platforem, jako jsou Tenor nebo Giphy. "Nesnažili jsme se vytvořit dokonalý systém, který bude neomylný. Chtěli jsme vytvořit zábavný nástroj, který bude jedinečný a pro lidi přitažlivý. GIFy jsou o zábavě, o emocích a stejný je i náš projekt Řekni to GIFem," popsal Michael Barták, manažer digitální marketingové komunikace ve Vodafonu. "Cílem tohoto projektu bylo, abychom jako jedni z prvních na světě prozkoumali potenciál, jaký nám nabízí svět GIFů. A proto budeme bedlivě sledovat, jak lidé náš nástroj používají," doplnil.

Projekt kombinuje dohromady velké množství progresivních systémů a API. Mimo zdrojových Tenor a Giphy je to pak například Cloud Natural Language API od Googlu, který analyzuje a rozpoznává jazyk. "Tento projekt je napěchovaný úžasnými technologiemi, ale nejtěžší bylo je všechny schovat před uživatelem, aby si myslel, že je vše jednoduché a přirozené," uvedl Mathieu Zylbereit, creative technology director z agentury B&T, který řídil vývoj nástroje.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy