upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Vodafone
Rozdáváme radost

Klient Vodafone Czech Republic
Mediální agentura MEC Czech
Značka Vodafone
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Produkce Savage
Režisér Vojtěch Kotek
Web http://www.vodafone.cz/vanoce

Mobilní operátor Vodafone se v kampani na konci roku 2016 snaží nabourat klasiku Vánoc u operátorů. Letos chce totiž vyzdvihnout podstatu pravých Vánoc - radost z darování. Svým zákazníků "nadělil" do aplikace Můj Vodafone 10 GB mobilních dat a oni sami se mohou rozhodnout, zda si data užijí, nebo je darují vozíčkářům. Darovat data mohou dokonce i zákazníci konkurence také prostřednictvím aplikace Můj Vodafone, kterou si mohou zdarma stáhnout.

Tváří kampaně, která nese poselství Rozdávejte s námi radost, zůstává známá rodina Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová, do příběhu přibyl pes Žofík. Kreativa kampaně vznikla v agentuře McCann Prague, mediální prostor nakupovala MEC Czech, spoty točil Vojtěch Kotek v produkci Savage. Kampaň startuje v úterý 15. listopadu a kromě televize se objeví online, v tisku, v rádiu a na venkovních nosičích. Data zdarma budou v aplikaci k nalezení od 15. listopadu do 31. prosince.

„Doba, ve které žijeme, na nás všechny klade vysoké nároky a my musíme obstát. Prostor na přemýšlení o druhých a jejich potřebách nám v podstatě nezbývá. Soustředíme se tak na sebe, i když tušíme, že pomoc druhým je potřeba. V tomto kontextu jsme se proto zamýšleli nad tím, jak by měla vypadat naše vánoční nabídka. Hledali jsme cestu, jak lidem jednoduše zpřístupnit možnost pomoci bez jakýchkoli nákladů a zažít radost z obdarování potřebným,“ přibližuje viceprezident pro nefiremní zákazníky Vodafonu Petr Dvořák.

Jaký je princip darování dat? Firma uvádí: "Darovaná data se budou hromadit v takzvané 'datové peněžence', odkud je poté Vodafone rozdělí mezi vozíčkáře, kteří se od 1. do 31. prosince zaregistrují na webu. Tam bude také k nahlédnutí aktuální objem darovaných dat. Každému zaregistrovanému vozíčkáři Vodafone plánuje předat 10 GB dat měsíčně na celý rok. Pokud se zákazníci Vodafonu rozhodnou si data ponechat, získají je na aktuální část zúčtovacího období a celé následující do jejich vyčerpání."

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy