McCann Prague
Vodafone
Rozšiřte si obzory
- Televize
- 1875
| Klient | Vodafone |
|---|---|
| Mediální agentura | MEC Czech |
| Značka | Vodafone |
| Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
| Režisér | Vojtěch Kotek |
Vodafone spustil 15. srpna novou kampaň k nabídce velkého objemu dat ve sdíleném rodinném tarifu Red+ 40 GB. S koncem prázdnin a začátkem školního roku se v kampani znovu objevuje oblíbená rodina, tentokrát se děj odehrává ve školních lavicích a na třídních schůzkách. Kampaň z dílny kreativní agentury McCann Prague se objeví prostřednictvím mediální agentury MEC Czech v televizi, v tisku, online i na venkovních nosičích.
V hlavních rolích se opět ukáží Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová. Tentokrát se v kampani objevuje i nová postava učitele, kterého ztvárnil Jan Zadražil. Režii vzal do rukou po několika předchozích kampaních opět Vojta Kotek. Hudbu vytvořil speciálně pro kampaň Viliam Béreš.


Komentáře