upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

Vodafone
Rozšiřte si obzory

Klient Vodafone
Mediální agentura MEC Czech
Značka Vodafone
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Režisér Vojtěch Kotek

Vodafone spustil 15. srpna novou kampaň k nabídce velkého objemu dat ve sdíleném rodinném tarifu Red+ 40 GB. S koncem prázdnin a začátkem školního roku se v kampani znovu objevuje oblíbená rodina, tentokrát se děj odehrává ve školních lavicích a na třídních schůzkách. Kampaň z dílny kreativní agentury McCann Prague se objeví prostřednictvím mediální agentury MEC Czech v televizi, v tisku, online i na venkovních nosičích.

V hlavních rolích se opět ukáží Jiří Vyorálek, Lucie Žáčková, Štěpán Mikoláš a Agáta Zimová. Tentokrát se v kampani objevuje i nová postava učitele, kterého ztvárnil Jan Zadražil. Režii vzal do rukou po několika předchozích kampaních opět Vojta Kotek. Hudbu vytvořil speciálně pro kampaň Viliam Béreš.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy