McCann
Vodafone
Turbo Internet - Albrechtice nad Vltavou
- Venkovní
- 1128
Klient | Vodafone |
---|---|
Mediální agentura | OMD |
Značka | Vodafone |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Režisér | Roman Valent |
Po první fázi kampaně využívající skutečné obyvatele z obce Ratměřice pokračuje Vodafone tentokrát z Nespek a Albrechtic nad Vltavou. Sdělením je, že Vodafone rozšiřuje Turbo Internet do všech koutů a má největší pokrytí rychlým mobilním internetem v České republice.
Šíření Turbo Internetu Vodafone v kampani demonstruje tím, že hlavní představitelky vyjíždějí z Ratměřic do dalších obcí, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje a pomáhá jinde. K podtržení autentičnosti Vodafone znovu využívá reálná místa a jejich skutečné obyvatele.
Kampaň poběží od pondělí 12. května v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.
Podporu šíření Turbo Internetu do všech koutů republiky Vodafone v kampani demonstruje využitím lokalizace billboardů a CLV nosičů podle měst. V Praze jsou pak CLV nosiče lokalizovány podle jednotlivých městských částí, existuje tak 48 mutací. Kromě toho vyjel na tour po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem také konkávní vůz.
Komentáře