upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Vodafone
Turbo Internet - Nespeky

Klient Vodafone
Mediální agentura OMD
Značka Vodafone
Obor Komerční služby veřejnosti
Režisér Roman Valent

Po první fázi kampaně využívající skutečné obyvatele z obce Ratměřice pokračuje Vodafone tentokrát z Nespek a Albrechtic nad Vltavou. Sdělením je, že Vodafone rozšiřuje Turbo Internet do všech koutů a má největší pokrytí rychlým mobilním internetem v České republice. 

Šíření Turbo Internetu Vodafone v kampani demonstruje tím, že hlavní představitelky vyjíždějí z Ratměřic do dalších obcí, aby zjistily, jak Turbo Internet funguje a pomáhá jinde. K podtržení autentičnosti Vodafone znovu využívá reálná místa a jejich skutečné obyvatele.

Kampaň poběží od pondělí 12. května v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích.

Podporu šíření Turbo Internetu do všech koutů republiky Vodafone v kampani demonstruje využitím lokalizace billboardů a CLV nosičů podle měst. V Praze jsou pak CLV nosiče lokalizovány podle jednotlivých městských částí, existuje tak 48 mutací. Kromě toho vyjel na tour po vybraných obcích pokrytých Turbo Internetem také konkávní vůz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy