McCann
Vodafone
Volejte od nevidím do nevidím
- Tisk
- 1941
Klient | Vodafone |
---|---|
Značka | Vodafone |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Mobilní operátor Vodafone startuje v pátek 15. listopadu letošní vánoční kampaň, objeví se v televizi, v tisku, na internetu (včetně microsite) a venkovních nosičích.
Hlavními postavami kampaně zůstávají Návštěvníci, tedy Josef Dvořák jako Emila Karas, Lukáš Příkazský z Divadla na Vinohradech v roli technika Měchury, Pavel Richta coby doktor Igor, Vanda Chaloupková v roli Sandry. Nově přibyl Karel Heřmánek v roli Krakonoše.
Kampaň bude zaměřená na zvýhodněnou nabídku tarifu pro partnera s názvem Red do sítě pro partnera a na novou předplacenou kartu Karta pro partu. "Ve vánoční kampani Návštěvníci vyrážejí na svou čtvrtou misi, misi za společné vánoce. A protože by o Vánocích neměl být nikdo sám, podívají se i za největším samotářem Krakonošem," uvedla firma.
Televizní spoty, které se natáčely v Průhonickém parku a poblíž Nových Třebenic, opět režíroval Jakub Kohák, kreativu připravila agentura McCann Prague, o umístění v médiích se stará mediální agentura OMD.
Komentáře