upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann

Vodafone
Vánoční dárky

Klient Vodafone
Značka Vodafone
Obor Mobilní a telekomunikační operátoři
Produkce Adwood
Režisér Daniel Růžička

Vodafone spustil v pátek 13. listopadu na YouTube první dva ze série reklamních spotů, které budou propagovat jeho vánoční nabídku. Další budou následovat. V televizi kampaň odstartuje 16. listopadu a poběží rovněž do poloviny ledna. Opět se v ní objevuje fiktivní rodina v čele s otcem v podání herce Jiřího Vyorálka.

Kampaň vytvořila agentura McCann Prague, mediální plánování má na starost agentura MEC Czech. Novou sérii televizních spotů režíroval už tradičně Daniel Růžička. Kampaň bude mít několik fází, má fungovat jako průvodce vánoční nabídkou a „odemykat“ jednotlivé benefity. „Plánujeme letos hravější kampaň, nechceme lidi stresovat blížícími se svátky. Cílem našich dárků je přinést radost a pospolitost do domácností, nechceme, aby je mobily rozdělovaly,“ uvedl Petr Dvořák, viceprezident Vodafonu pro nefiremní zákazníky.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy