McCann
Vodafone
Vánoční dárky
- Televize
- 4948
Klient | Vodafone |
---|---|
Značka | Vodafone |
Obor | Mobilní a telekomunikační operátoři |
Produkce | Adwood |
Režisér | Daniel Růžička |
Vodafone spustil v pátek 13. listopadu na YouTube první dva ze série reklamních spotů, které budou propagovat jeho vánoční nabídku. Další budou následovat. V televizi kampaň odstartuje 16. listopadu a poběží rovněž do poloviny ledna. Opět se v ní objevuje fiktivní rodina v čele s otcem v podání herce Jiřího Vyorálka.
Kampaň vytvořila agentura McCann Prague, mediální plánování má na starost agentura MEC Czech. Novou sérii televizních spotů režíroval už tradičně Daniel Růžička. Kampaň bude mít několik fází, má fungovat jako průvodce vánoční nabídkou a „odemykat“ jednotlivé benefity. „Plánujeme letos hravější kampaň, nechceme lidi stresovat blížícími se svátky. Cílem našich dárků je přinést radost a pospolitost do domácností, nechceme, aby je mobily rozdělovaly,“ uvedl Petr Dvořák, viceprezident Vodafonu pro nefiremní zákazníky.
Komentáře