upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Momentum

Volkswagen Financial Services
Vymalováno

Klient ŠkoFin
Značka Volkswagen Financial Services
Obor Finanční služby
Režisér Jakub Sommer

ŠkoFin začne od 14. září 2015 používat název Volkswagen Financial Services. Nová image společnosti je součástí jejího užšího propojení se stejnojmennou mezinárodní skupinou. Ke stejnému datu bude zahájena i marketingová komunikační kampaň ke změně obchodního názvu, kterou Volkswagen Financial Services podpoří kromě nových webových stránek také v tištěných a online médiích a využije i outdoorové nosiče. V televizních spotech bude novou značku opět uvádět postava "vědce" v podání Milana Šteindlera. Název Volkswagen Financial Services nahradí značku ŠkoFin po 23 letech.

Kampaň poběží ve všech mediatypech. Vedle redesignu webových stránek bude na nový název společnosti upozorňovat především nový televizní spot z již použitého prostředí laboratoře "chytrého vědce". Dál firma využije online reklamu, například na Youtube, a název podpoří i ve vybraných denících formou speciální přílohy Panorama věnované právě rebrandingu. Příloha vyjde v den zahájení kampaně v pondělí 14. září.

„Marketingová kampaň zahrnuje i billboardy a bigboardy, na kterých se objeví Milan Šteindler. Ten se objevuje i v televizním spotu Vymalováno s odkazem právě na rebranding společnosti,“ tvrdí  vedoucí marketingu společnosti Lukáš Cankař. Spoty opět režíroval Jakub Sommer ve spolupráci s produkční společností Punk Film. Pod kreativním konceptem kampaně, která navazuje na kampaň To dá rozum, je podepsána aktivační agentura Momentum ze skupiny McCann.

„Kampaň pro Volkswagen Financial Services vychází z dosavadní komunikace společnosti a důraz je v ní kladen především na symboliku barevné změny, ke které spolu s přejmenováním dochází. V kampani je využita jak outdoorová reklama, tak i větší formáty tiskové reklamy, konkrétně speciální přílohy novin. V médiích využíváme jako tvář značky Milana Šteindlera, v outdoorové reklamě se zase soustředíme na vizuální stránku, tedy na změnu loga,“ říká ředitel Momenta David Čermák.

Kromě televizních spotů budou o změně názvu společnosti na Volkswagen Financial Services informovat i vybrané rozhlasové stanice, a to například v pořadu Jak na to, věnovaném financování vozů. Stejnému tématu se bude věnovat i pořad Dámský klub na rádiu Frekvence 1. Název Volkswagen Financial Services nabude právní moci 1. ledna 2016, v marketingové komunikaci však bude využíván již od poloviny září. V komunikaci s klienty jednotlivých značek koncernu bude společnost využívat subbrandy, kterými jsou Volkswagen Financial Services, Audi Financial Services, Seat Financial Services a Škoda Financial Services.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy