upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC/Grey

Volvo
Léto ve švédském stylu

Klient Volvo
Značka Volvo
Obor Auto moto
Produkce WeAre Productions
Režisér Calum Ferguson
Web http://www.volvozazitky.cz/

Volvo spustilo lokální českou kampaň inspirující lidi k tomu, aby letošní léto strávili jinak, než je jejich obvyklým zvykem. S cílem přiblížit českým zákazníkům "skandinávské hodnoty" jako respekt k přírodě a snahu o ochranu životního prostředí připravilo Volvo ve spolupráci s agenturou WMC/Grey aktivaci s názvem Léto ve švédském stylu.

Základem projektu je soutěžní microsite Volvo zážitky, kde soutěžící sdílí svou představu letních zážitků ve švédském stylu. Stránka také obsahuje tři motivační videa, která ukazují "klasické české zážitky", tedy houbaření, myslivost a rybaření, ale trochu jinak. Do soutěže je možné se přihlásit až do konce června a výhrou je vůz Volvo na prázdniny. Kampaň k soutěži běží především na internetu a sociálních sítích Facebook a Instagram.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy