WMC/Grey
Volvo
Léto ve švédském stylu
- Online
- 3230
Klient | Volvo |
---|---|
Značka | Volvo |
Obor | Auto moto |
Produkce | WeAre Productions |
Režisér | Calum Ferguson |
Web | http://www.volvozazitky.cz/ |
Volvo spustilo lokální českou kampaň inspirující lidi k tomu, aby letošní léto strávili jinak, než je jejich obvyklým zvykem. S cílem přiblížit českým zákazníkům "skandinávské hodnoty" jako respekt k přírodě a snahu o ochranu životního prostředí připravilo Volvo ve spolupráci s agenturou WMC/Grey aktivaci s názvem Léto ve švédském stylu.
Základem projektu je soutěžní microsite Volvo zážitky, kde soutěžící sdílí svou představu letních zážitků ve švédském stylu. Stránka také obsahuje tři motivační videa, která ukazují "klasické české zážitky", tedy houbaření, myslivost a rybaření, ale trochu jinak. Do soutěže je možné se přihlásit až do konce června a výhrou je vůz Volvo na prázdniny. Kampaň k soutěži běží především na internetu a sociálních sítích Facebook a Instagram.
Komentáře