Ogilvy & Mather
VŠB TU Ostrava
Zlepši si techniku
- Event
- 1503
Klient | VŠB TU Ostrava |
---|---|
Značka | VŠB TU Ostrava |
Obor | Různé |
Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava chce upoutat pozornost žáků a studentů základních a středních škol a atraktivní formou jim předvést, že i věda, která je všude kolem nás, může být zábavná, inspirativní a pro život přínosná. Kampaň začne spuštěním webu www.zlepsisitechniku.cz, na kterých budou informace o kampani a doprovodných akcích, a budou zde přibývat virální videa s přímou vazbou na sociální sítě a daůší informace a návody. Kampaň potrvá do května 2014.
Hlavním motivem loga kampaně jsou šroubek a matička. Logo evokuje technický výkres a v kombinaci se zvolenými barvami má během okamžiku upoutat pozornost a nastavit tón aktivní komunikace se širokou veřejností. Barvami kampaně jsou žlutá, modrá a bílá. Slogan Zlepši si techniku, který navozuje dvojí podtext, pak dotváří celkový obraz kampaně.
Mezi další aktivity kampaně patří výstavy a „science show“, které se budou konat v Ostravě a dalších šesti městech Moravskoslezského kraje. Komunikace kampaně bude podpořena venkovní reklamou – 27 billboardy, reklamou v prostředcích MHD (informační letáky a plakáty, QS fólie) a aktivitou na sociálních sítích. Chybět nebude ani dlouhodobá PR podpora.
Komentáře