upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather

VŠB TU Ostrava
Zlepši si techniku

Zlepši si techniku
Klient VŠB TU Ostrava
Značka VŠB TU Ostrava
Obor Různé

Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava chce upoutat pozornost žáků a studentů základních a středních škol a atraktivní formou jim předvést, že i věda, která je všude kolem nás, může být zábavná, inspirativní a pro život přínosná. Kampaň začne spuštěním webu www.zlepsisitechniku.cz, na kterých budou informace o kampani a doprovodných akcích, a budou zde přibývat virální videa s přímou vazbou na sociální sítě a daůší informace a návody. Kampaň potrvá do května 2014.

Hlavním motivem loga kampaně jsou šroubek a matička. Logo evokuje technický výkres a v kombinaci se zvolenými barvami má během okamžiku upoutat pozornost a nastavit tón aktivní komunikace se širokou veřejností. Barvami kampaně jsou žlutá, modrá a bílá. Slogan Zlepši si techniku, který navozuje dvojí podtext, pak dotváří celkový obraz kampaně.

Mezi další aktivity kampaně patří výstavy a „science show“, které se budou konat v Ostravě a dalších šesti městech Moravskoslezského kraje. Komunikace kampaně bude podpořena venkovní reklamou – 27 billboardy, reklamou v prostředcích MHD (informační letáky a plakáty, QS fólie) a aktivitou na sociálních sítích. Chybět nebude ani dlouhodobá PR podpora.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy