Vlastní tvorba
Vysoké učení technické v Brně
VUT FU: Staň se mistrem řádu Ing.
- Online
- 3448
Klient | Vysoké učení technické v Brně |
---|---|
Značka | Vysoké učení technické v Brně |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Cinebonbon |
Art director | Adam Hrubý |
Creative director | Adam Hrubý |
Copywriter | Pavla Ondrušková, Adam Hrubý |
Fotograf/ka | Vladimír Polidar |
Zvuk | Lukáš Guderna |
Režisér | Lukáš Gargulák |
Web | http://www.vutfu.cz/ |
Brněnská technika uvedla novou internetovou kampaň pro nábor studentů inženýrského cyklu. Tvůrčí tým v čele s Adamem Hrubým ji pojal jako humornou variaci na učení techniky kung fu. Do "tajemného údolí šalin" se vydává mnich Lobsing, ústřední postava kampaně.
Touchpointem kampaně je web vutfu.cz. Poutají na něj čtyři internetové videospoty s čínským dabingem, které budou postupně zveřejňovány, a to VUT FU: Zakázané učení technické, Technika nudlí: Jak na kolejích neumřít hlady, Technika kočky: Jak překonat odpor v týmu a Technika nekonečna: Jak poznat vlastní limity. Na webu kampaně si pak uchazeč může vybrat osm cest, tedy z osmi fakult VUT (ve skutečnosti je jich prý devět, ta tajná bonusová je Ústav soudního inženýrství, uvádí tvůrce kampaně Hrubý).
Součástí kampaně jsou další výstupy, jako třeba rozdávání propagačních instantních nudlí Vutvut či geekhistické hlášky ve stylu internetových memů.
Symbolem kampaně je fyzikální Yin Yang.
VUT FU je dalším konceptem, jímž se brněnská vysoká škola prezentuje formou originálních videospotů. Předcházely mu kampaně Miluji tě, mé VUT! a variace na Vlka z Wall Street.
Komentáře