upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Vysoké učení technické v Brně
VUT FU: Staň se mistrem řádu Ing.

Klient Vysoké učení technické v Brně
Značka Vysoké učení technické v Brně
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Cinebonbon
Art director Adam Hrubý
Creative director Adam Hrubý
Copywriter Pavla Ondrušková, Adam Hrubý
Fotograf/ka Vladimír Polidar
Zvuk Lukáš Guderna
Režisér Lukáš Gargulák
Web http://www.vutfu.cz/

Brněnská technika uvedla novou internetovou kampaň pro nábor studentů inženýrského cyklu. Tvůrčí tým v čele s Adamem Hrubým ji pojal jako humornou variaci na učení techniky kung fu. Do "tajemného údolí šalin" se vydává mnich Lobsing, ústřední postava kampaně.

Touchpointem kampaně je web vutfu.cz. Poutají na něj čtyři internetové videospoty s čínským dabingem, které budou postupně zveřejňovány, a to VUT FU: Zakázané učení technické, Technika nudlí: Jak na kolejích neumřít hlady, Technika kočky: Jak překonat odpor v týmu a Technika nekonečna: Jak poznat vlastní limity. Na webu kampaně si pak uchazeč může vybrat osm cest, tedy z osmi fakult VUT (ve skutečnosti je jich prý devět, ta tajná bonusová je Ústav soudního inženýrství, uvádí tvůrce kampaně Hrubý).

Součástí kampaně jsou další výstupy, jako třeba rozdávání propagačních instantních nudlí Vutvut či geekhistické hlášky ve stylu internetových memů.

Symbolem kampaně je fyzikální Yin Yang.

VUT FU je dalším konceptem, jímž se brněnská vysoká škola prezentuje formou originálních videospotů. Předcházely mu kampaně Miluji tě, mé VUT! a variace na Vlka z Wall Street.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy