upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

WMC Grey

Vy & Makro
Nová značka Vy & Makro / Jaroslav Sapík

Nová značka Vy & Makro / Jaroslav Sapík
Klient Makro Cash & Carry
Značka Vy & Makro
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

U příležitosti 50 let existence mění velkoobchod pro malé a střední podnikatele Makro svou značku na Vy & Makro. Na podporu nové značka proběhne komunikační kampaň, v níž vystupuje mimo jiné šéfkuchař Jaroslav Sapík. Vlastní kanály Makro výrazně rozšíří o externí komunikaci, konkrétně o tisk (B2B tituly, MF Dnes, Lidové noviny, Hospodářské noviny, Právo, Sport, Reflex, Instinkt, Týden), rozhlas (sítě RRM, MMS), online a venkovní reklamu (smartboardy) - do externích médií jde znovu po dlouhé době.

Média nakupuje Mediacom. Kampaň startuje 12. března, přímo v obchodech nakonec od září do října proběhne tzv. big bang, tedy 50 dní slev ve výši až 50 %.

„Hrdiny naší kampaně jsou naši zákazníci a zaměstnanci. Zachytili jsme je při jejich každodenní práci, a chceme tak ukázat, že bez vášně a úsilí podnikat nelze. My jako Makro stojíme na jejich straně. Jejich růst je pochopitelně i naším růstem,“ popisuje generální ředitel české pobočky Axel Hluchy.

Reklamní kampaň odráží výsledky rozsáhlého zákaznického průzkumu, který provedla mateřská společnost Metro Cash & Carry International v loňském roce v pěti zemích včetně Česka. Ukázalo se, že drobní podnikatelé chtějí být nezávislí a flexibilní, chtějí mít kontrolu nad svým byznysem a především chtějí zanechat i odkaz.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy