Symbio Digital
Mattoni Schorle
Vyrob si Schorle
- Online
- 783
Klient | Karlovarské minerální vody |
---|---|
Značka | Mattoni Schorle |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Značka nealkoholických nápojů Mattoni Schorle odstartovala novou sezonu kampaní s názvem „Vyrob si Schorle“. Interaktivní stránka provádí uživatele zjednodušenou přípravou Schorle a současně odhaluje dvě důležité ingredience produktu. Kampaň i novou podobu produktové stránky připravila agentura Symbio Digital.
Stránka využívá interaktivní responzivní animace. Na změnu velikosti okna prohlížeče reaguje grafický obsah stránky. Uživatel si tak zmenšením prohlížeče například sám vymačká šťávu z jablek, kterou opětovným rozšířením okna smíchá s minerální vodou Mattoni.
„Pojem ‚schorle‘ není v Česku zažitý tak, jako v Rakousku nebo Německu. Symbio přišlo s jednoduchým návrhem, jak produkt vysvětlit a popsat: ‚Schorle je první jablečný střik od Mattoni‘,“ tvrdí Jan Kolafa, senior brand manažer značky Mattoni. Jarní aktivaci doplňuje bannerová kampaň, která využívá i nestandardních interaktivních formátů brandingu.
Komentáře