upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Action Please

Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ukaž se

Klient Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Značka Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Obor Různé
Produkce Action Please
Režisér Radim Dittrich
Web https://ukazse.net

Fakulta strojní a Fakulta elektrotechniky a informatiky Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava letos láká studenty ke studiu kampaní Ukaž se. Vévodí jí stejnojmenná interaktivní microsite, kde se může návštěvník podívat, jak vypadá život v kampusu.  Na návštěvníka microsite čeká deset autentických videí z vysokoškolského prostředí a zejména hra, v níž hráč sbírá skóre srovnáváním technických dat. Čím větší skóre návštěvník nahraje, tím více videí se mu odemkne a tím více míst v kampusu pozná.

Hra, založená na principu Higher Lower Game, je nejen edukační, ale také návyková a autoři si od ní slibují, že návštěvník z microsite jen tak neodejde. Pokud návštěvník microsite opustí, měl by se ideálně dostat na nový informativní web Studuj v Ostravě, kde se dozví vše o nabízených oborech, studiu na VŠB-TUO i životě v Ostravě. Microsite je s webem propojena a vytrvale na něj odkazuje. Do budoucna by se k webu měly připojit i ostatní fakulty VŠB-TUO.

Online videa z produkce Action Please vyzývají uchazeče, aby předvedl, co v něm vězí – třeba při studiu strojařiny nebo IT a elektra na VŠB-TUO. První spot Galerie pod režisérskou taktovkou Radima Dittricha dokazuje, že i kvalitní technické řešení může být stejně cenné jako vzácné umění. Kampaň, v níž se poprvé spojily Fakulta strojní a Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB-TUO, i letos podpořila desítka průmyslových podniků. Offline součástí kampaně jsou také guerilla, návštěvy středních škol a den otevřených dveří.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy