upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Unifer

Vysoká škola podnikání v Brně
Jebat mainstream

Klient Vysoká škola podnikání
Značka Vysoká škola podnikání v Brně
Obor Různé
Creative director David Koutný
Grafika/ilustrace Thomas Musil
Account manager Lukáš Lukeš
Programátor Roman Kozák
Web http://www.vspbrno.cz/

Ostravská Vysoká škola podnikání otevřela loni nové zastoupení v Brně. Brněnská škola poté spustila vlastní microsite, kterou nyní PPC reklamou na Facebooku, Googlu a YouTube. Z velké části využívá také out-of-home média, konkrétně billboardy, CLV, bannery na brněnském Hlavním nádraží, plakáty v MHD a plakáty na záchodech v brněnském klubu Fléda. "Platí všeobecná představa, že po střední škole každý pokračuje na vysokou školu. Pokud se člověk tomuto směru vymyká, začne pociťovat nejistotu a tlak okolí. Naší kampaní chceme tyto ´outsidery´ podpořit a vzkázat jim, ať se vykašlou na mainstream a najdou si svou vlastní cestu k úspěchu. V tom jim má pomoct právě Vysoká škola podnikání v Brně. Záměrně jsme zvolili kontroverznější komunikaci. Způsob kampaně ukazuje směr všem, kteří si myslí, že už žádná cesta neexistuje," tvrdí tvůrci kampaně.

Kampaň vytvořilo brněnské centrum inovativní spolupráce Unifer. To se profiluje jako fullservisová marketingová agentura se specializací na generace Y a Z. Její kreativní ztvárnění navrhl realizační tým v čele s marketingovým stratégem Lukášem Lukešem a idea makerem Davidem Koutným.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy