Unifer
Vysoká škola podnikání v Brně
Jebat mainstream
- Online
- 2771
Klient | Vysoká škola podnikání |
---|---|
Značka | Vysoká škola podnikání v Brně |
Obor | Různé |
Creative director | David Koutný |
Grafika/ilustrace | Thomas Musil |
Account manager | Lukáš Lukeš |
Programátor | Roman Kozák |
Web | http://www.vspbrno.cz/ |
Ostravská Vysoká škola podnikání otevřela loni nové zastoupení v Brně. Brněnská škola poté spustila vlastní microsite, kterou nyní PPC reklamou na Facebooku, Googlu a YouTube. Z velké části využívá také out-of-home média, konkrétně billboardy, CLV, bannery na brněnském Hlavním nádraží, plakáty v MHD a plakáty na záchodech v brněnském klubu Fléda. "Platí všeobecná představa, že po střední škole každý pokračuje na vysokou školu. Pokud se člověk tomuto směru vymyká, začne pociťovat nejistotu a tlak okolí. Naší kampaní chceme tyto ´outsidery´ podpořit a vzkázat jim, ať se vykašlou na mainstream a najdou si svou vlastní cestu k úspěchu. V tom jim má pomoct právě Vysoká škola podnikání v Brně. Záměrně jsme zvolili kontroverznější komunikaci. Způsob kampaně ukazuje směr všem, kteří si myslí, že už žádná cesta neexistuje," tvrdí tvůrci kampaně.
Kampaň vytvořilo brněnské centrum inovativní spolupráce Unifer. To se profiluje jako fullservisová marketingová agentura se specializací na generace Y a Z. Její kreativní ztvárnění navrhl realizační tým v čele s marketingovým stratégem Lukášem Lukešem a idea makerem Davidem Koutným.
Komentáře