Vlastní tvorba
Water by Radenska
Následuj bublinky
- Venkovní
- 778
Klient | Kofola ČeskoSlovensko |
---|---|
Značka | Water by Radenska |
Obor | Nealkoholické nápoje |
Slovinská značka přírodních minerálních vod Water by Radenska, která se před dvěma lety stala součástí portfolia skupiny Kofola, zahájila v Česku a na Slovensku svoji historicky první kampaň. Poznávací značkou nově uvedené minerální vody jsou tři srdíčka, která jsou symbolem této značky více než osmdesát let, přírodní bublinky a růžová barva. Barva napovídá, že kampaň je cílena především na ženy.
Water by Radenska využije citylightů v Praze, Brně, Bratislavě či v Košicích. Srdíčka, bublinky a růžová barva zasáhnou digitální prostor prostřednictvím sociálních sítí, vybraných blogerů, bannerů a videí. Navíc nabídne Water by Radenska marketingové netradiční techniky v prostoru gastro a impulsního prodeje. Značka investovala i do nadstandardního formátu, který promění podchod ve stanici metra Florenc ve stylový růžový tunel, který bude spěchající ženy nabádat k tomu, aby objevily svůj nespoutaný styl.
"V restauraci či na benzínové stanici si dnes nekoupíte minerální vodu, která by v sobě spojovala styl, krásu a rebelskost," uvedla Ivana Králiková, brand manažerka Water by Radenska. Právě tato kombinace je podle Králikové předpokladem k úspěchu. Styl, krásu a rebelskost tak značka bude využívat opakovaně během v průběhu celé kampaně.
Komentáře