upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Water by Radenska
Následuj bublinky

Následuj bublinky
Klient Kofola ČeskoSlovensko
Značka Water by Radenska
Obor Nealkoholické nápoje

Slovinská značka přírodních minerálních vod Water by Radenska, která se před dvěma lety stala součástí portfolia skupiny Kofola, zahájila v Česku a na Slovensku svoji historicky první kampaň. Poznávací značkou nově uvedené minerální vody jsou tři srdíčka, která jsou symbolem této značky více než osmdesát let, přírodní bublinky a růžová barva. Barva napovídá, že kampaň je cílena především na ženy.

Water by Radenska využije citylightů v Praze, Brně, Bratislavě či v Košicích. Srdíčka, bublinky a růžová barva zasáhnou digitální prostor prostřednictvím sociálních sítí, vybraných blogerů, bannerů a videí. Navíc nabídne Water by Radenska marketingové netradiční techniky v prostoru gastro a impulsního prodeje. Značka investovala i do nadstandardního formátu, který promění podchod ve stanici metra Florenc ve stylový růžový tunel, který bude spěchající ženy nabádat k tomu, aby objevily svůj nespoutaný styl. 

"V restauraci či na benzínové stanici si dnes nekoupíte minerální vodu, která by v sobě spojovala styl, krásu a rebelskost," uvedla Ivana Králiková, brand manažerka Water by Radenska. Právě tato kombinace je podle Králikové předpokladem k úspěchu. Styl, krásu a rebelskost tak značka bude využívat opakovaně během v průběhu celé kampaně.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy