Mustard
We Love Cycling
Eureopean Bike Stealing Championship 2015
- Online
- 1344
Klient | Škoda Auto |
---|---|
Značka | We Love Cycling |
Obor | Kulturní marketing & dobročinnost |
Produkce | Ondřej Votoček |
Režisér | Giulio De Blasio |
Art director | Lukáš Podhola, Jan Patka |
Creative director | Jan Houdek, Vratislav Šlapák |
Account manager | Lenka Palová |
Account | Aňa Všetíčková |
Web | http://www.welovecycling.com |
Virální spot nazvaný European Bike Stealing Championship 2015 uvedla na internetu agentura Mustard. Reklama ukazuje krádeže kol v různých evropských městech a prezentuje je jako svérázné sportovní evropské mistrovství. "Video ukazovalo sestřih z finále prvního ročníku mezinárodní soutěže. Rozvířili jsme tak diskusi o bezpečnosti, specificky o ochraně kol proti krádeži jako součást komunikace pro našeho klienta Škoda Auto," tvrdí kreativní ředitel Jan Houdek.
"Video se dostalo na hlavní stránky mnoha evropských i zámořských serverů," dodává ředitel publishingu Rory Wilmer. Kampaň byla kompletně vytvořena in-house ve vlastní produkci agentury Mustard.
Komentáře