upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mustard

We Love Cycling
Eureopean Bike Stealing Championship 2015

Klient Škoda Auto
Značka We Love Cycling
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Ondřej Votoček
Režisér Giulio De Blasio
Art director Lukáš Podhola, Jan Patka
Creative director Jan Houdek, Vratislav Šlapák
Account manager Lenka Palová
Account Aňa Všetíčková
Web http://www.welovecycling.com

Virální spot nazvaný European Bike Stealing Championship 2015 uvedla na internetu agentura Mustard. Reklama ukazuje krádeže kol v různých evropských městech a prezentuje je jako svérázné sportovní evropské mistrovství. "Video ukazovalo sestřih z finále prvního ročníku mezinárodní soutěže. Rozvířili jsme tak diskusi o bezpečnosti, specificky o ochraně kol proti krádeži jako součást komunikace pro našeho klienta Škoda Auto," tvrdí kreativní ředitel Jan Houdek.

"Video se dostalo na hlavní stránky mnoha evropských i zámořských serverů," dodává ředitel publishingu Rory Wilmer. Kampaň byla kompletně vytvořena in-house ve vlastní produkci agentury Mustard.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy