Vlastní tvorba
Webnode
Vlastní webové stránky snadno a zdarma
- Online
- 662
Klient | Webnode |
---|---|
Značka | Webnode |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Celosvětový poskytovatel webových stránek zdarma Webnode se poprvé představil v televizi, konkrétně na ČT sport, kde formou sponzoringu sportovních utkání šíří povědomí o značce na českém trhu. Desetisekundový spot s názvem Webové stránky pro vás i vaši firmu se objevuje před vybranými sportovními utkáními a jeho výrobu zajistila produkční společnost spolupracující s Českou televizí.
"Těžiště našich kampaní se nachází především ve výkonnostním marketingu. I tak jsme se rozhodli vyzkoušet jiné marketingové kanály. Sponzorský vzkaz nám přišel vhodný zejména k oslovení skupiny lidí, která o této možnosti tvorby webových stránek možná ani neví," uvedl Slawomír Jakub Budziak, Head of Team Leaders ve Webnode.
Společně s televizním spotem byla spuštěna i nová produktová videokampaň Vlastní webové stránky snadno a zdarma v on-line prostředí. Minutová kampaň cílí na uživatele internetu, kteří nemají vlastní webové stránky a chtějí si je vytvořit sami zdarma během pěti minut. Kampaň běží v Česku a v dalších zemích, kde je využita její anglická verze, a má za úkol posílit značku Webnode v roli specialisty na tvorbu webových stránek zdarma. V rámci sociálních sítí je Webnode aktivní zejména na YouTube, Facebooku a Twitteru.
Komentáře