Scholz & Friends Praha
Wüstenrot
Hypotéky
- Venkovní
- 1740
Klient | Wüstenrot |
---|---|
Značka | Wüstenrot |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Boogie Films |
Kampaň, která začíná 18. března, má za úkol zvýšit povědomí o Wustenrotu jako o hypoteční bance. Navíc Wüstenrot přichází s hypotékou s cenově zvýhodněným životním pojištěním a neživotním pojištěním (pojištění majetku).
Režisérem televizních spotů (30“ a 15“) je Roman Valent, který je podepsaný i pod spotem Wüstenrotu na životní pojištění „ProSichr“ oceněným tento měsíc Zlatou peckou. Televizní spoty poběží od 18. března na kanálech Prima Family, Cool, Love, Zoom, TV Barrandov, Nova Group (Nova, Cinema, Fanda) a Atmedia.
Na internetu bude mít kampaň podobu bannerů, hypotečních kalkulaček a PR textů. Komunikaci v tisku zajistí inzeráty a placené PR články. V rámci venkovní reklamy je naplánováno 15 bigboardových ploch.
Kampaň připravila reklamní agentura Scholz and Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Attention!Media, public relations pak Publicis PR.
Komentáře