upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Scholz & Friends Praha

Wüstenrot
Hypotéky

Klient Wüstenrot
Značka Wüstenrot
Obor Finanční služby
Produkce Boogie Films
Režisér Roman Valent
Hudba Michal Novinský

Kampaň, která začíná 18. března, má za úkol zvýšit povědomí o Wustenrotu jako o hypoteční bance. Navíc Wüstenrot přichází s hypotékou s cenově zvýhodněným životním pojištěním a neživotním pojištěním (pojištění majetku).

Režisérem televizních spotů (30“ a 15“) je Roman Valent, který je podepsaný i pod spotem Wüstenrotu na životní pojištění „ProSichr“ oceněným tento měsíc Zlatou peckou. Televizní spoty poběží od 18. března na kanálech Prima Family, Cool, Love, Zoom, TV Barrandov, Nova Group (Nova, Cinema, Fanda) a Atmedia.

Na internetu bude mít kampaň podobu bannerů, hypotečních kalkulaček a PR textů. Komunikaci v tisku zajistí inzeráty a placené PR články. V rámci venkovní reklamy je naplánováno 15 bigboardových ploch.

Kampaň připravila reklamní agentura Scholz and Friends, mediální nákup a plánování zajistily agentury Zenith Optimedia a Attention!Media, public relations pak Publicis PR.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy