Scholz & Friends Praha
Wüstenrot
ProAuto / Airbag
- Venkovní
- 1677
Klient | Wüstenrot |
---|---|
Značka | Wüstenrot |
Obor | Finanční služby |
Finanční skupina Wüstenrot dnes spouští reklamní kampaň na podporu komplexního autopojištění ProAuto. Osvědčené benefity - možnost vypovědět smlouvu na povinné ručení kdykoli a nejvyšší bonus za jízdu bez nehod na trhu 60 % - nově rozšiřuje o nové typy připojištění povinného ručení, převod bonusu za jízdu bez nehod i na havarijní pojištění a možnost sjednat autopojištění online. Kampaň poběží v televizi, v rádiu, na internetu, v tisku na bigboardech a využije i POS materiály.
V televizi Wüstenrot využije loni vyrobený spot vyrobený režiséra Romana Valenta a kameramana Jakuba Dvorského. Spoty poběží na kanálech televizí Prima, Nova, Barrandov, Óčko, Paprika, AXN, Spektrum a National Geographic Channel, online komunikace bude zaměřena zejména na srovnávače, zpravodajské a finanční weby, print zacílí na motoristické časopisy. Venkovní reklama využije 3D bigboardy a bigboard s nástavbou s motivem airbagu.
Televizní část kampaně využije i formátu teleshoppingu, jehož protagonistou bude Ondřej Synek, nejen čerstvý mistr světa ve skifu, ale i vášnivý řidič auta i motocyklu, a člen rodiny sportovců Wüstenrotu. Kromě toho bude akce podpořena i v rádiích spotem využívajících známou melodii Dva roky jezdím bez nehod.
Kampaň pro Wüstenrot připravila reklamní agentura Scholz&Friends Praha. Nákup online médií zajišťuje Zenith Optimedia, offline médií Attention!Media, public relations podporu dodává agentura Publicis PR.
Komentáře